2015년 4월 16일 목요일

이 아침의 명상 ( 1 ) Raoul's Morning Meditation

이 아침의 명상 (1)
Raoul's Morning Meditation

어제 세종시 #콜마BNH 화장품 공장 #원데이세미나 에 가려 깬 새벽 5시 반에 똑같이 깨었다. 학원가에서의 기억들과 함께. 당시 나는 늘 정도를 가고자 했으나 그들은 그렇지 않았다. 어느 수학 선생 학부모들 꾀어 1억 만들어 도망간게 전설처럼 회자되기도 했었다. 나는 열심히 해주었으나, 결국 경험쌓는 것에 만족해야 했다.
학원가 또한 신학 전공, 경영전공  등 나처럼 영어전공은 흔치 않았고, 이상한 인간들이 너무 많았다.

Yesterday I had to wake up at 5:30 at dawn to participate in One-Day Seminar at Sejong city by Atomy Co. And even today I opened my eyes at the same time with the memory of my previous days in teaching institutions.

Then, an insane math teacher seduced parents into investing him a hundred million won and ran away, being Scolded and Sued.
I was trying to walk on the right path, but I had to swallow my pride and be satisfied with my accumulating experiences of teaching. Many didn't major in English; Some theology and others business management.
However, I was original, majoring English itself.

http://www.atomy.us/how-to-order-2

댓글 없음:

댓글 쓰기