2015년 7월 21일 화요일

My Early 20s 나의 20대 초반

My Early 20s 나의 20대 초반

우여곡절 끝에 나는  첫 학기를 보내고, 시골에  내려와  대학 졸업 10년 계획을 세웠었다. 10년이라. 적은 시간은 아니었지만 그만큼 절실했다. 그리고 20년이 지난 지금, 멍하게 세월감을 지켜본 지난 3년 동안 나의 움직임과 신경씀이 적진 않았음에도, 지금도 나는 늘 뭔가가 절실하다. 허나, 달라진 점은 이제는 함께 공유해 나가는 절실함의 희노애락을 원한다는 것이다.

About two decades ago, after trials and errors, I finished my first uni. semester. And then I planned on how to graduate after a decade. 10 years to graduate from university?  It was never a short time but I was Desperate.

After 20 years later from those years, now I feel Desperate. For 3 years in a row, I have done many things, watched seasons change, and dedicated myself. However, I am Desperate again.  The difference is that I want to share all of our Desperate ones together, feeling life's ups and downs based on Empathy .

July 22nd, 2015
Written by Author Won-gil, Park

댓글 없음:

댓글 쓰기