2020년 8월 4일 화요일

영어로한국노래 ㅡ 보고 싶다 김범수 (원곡재추가)

영어로한국노래 ㅡ 보고 싶다 김범수 (원곡재추가)

http://naver.me/53YtWywq
출처: 라울선생님 | 네이버 포스트 

Composed by Yoon, Il-sang
Lyrics by Yoon, Sa-ra
Sung by Kim, Beom-soo
Translated by Author Won-gil Park
 
아무리 기다려도 난 못가
(=However you wait, I can't go)
바보처럼 울고 있는 너의 곁에
(=Near you like a fool, I make you cry and)
상처만 주는 나를 왜 모르고
(=hurt you but you never know.)
기다리니? 떠나가란 말야
(=Why waiting? Please leave me.)

보고 싶다 보고 싶다
(=Wanna see you. Wanna see you.)
이런 내가 미워질만큼.
(=It's enough to hate myself.)
울고 싶다 네게 무릎꿇고,
(=Wanna cry kneeling down)
모두 없던 일이 될 수 있다면
(=If everything is gone.)

미칠듯 사랑했던 기억이
(=Crazy moments of loving you,& )
추억들이 너를 찾고 있지만
(=the memories are looking for you now.)
더 이상 사랑이란 변명에
(=But no more reason of love,)
너를 가둘수 없어.
(=I can't take you now.)
이러면 안되지만,
(=I can't do this but)
죽을만큼 보고 싶다
(=I'm dying to see you.)

보고 싶다 보고 싶다
(=Wanna see you. Wanna see you.)
이런 내가 미워질만큼
(=It's enough to hate myself.)
믿고 싶다 옳은 길이라고
(=Wanna believe this is the right way.)
너를 위해 떠나야만 한다고
(=For you I have to go.)
 
미칠듯 사랑했던 기억이
(=Crazy moments of loving you,& )
추억들이 너를 찾고 있지만
(=the memories are looking for you now.)
더 이상 사랑이란 변명에
(=But no more reason of love,)
너를 가둘수 없어.
(=I can't take you now.)
이러면 안되지만,
(=I can't do this but)
죽을만큼 보고 싶다
(=I'm dying to see you.)
죽을만큼 잊고 싶다
(=I'm dying to forget you.)

#보고싶다 #김범수 #WannaSeeYou #KimBeomSoo #유희열의스케치북
#KpopSingingInEnglish #AmazonAuthorWonGilPark 
#GregMissinghisDeadLoverVersion #그레그

댓글 없음:

댓글 쓰기